esmaspäev, 12. september 2011

Skyrim! 20 minuti pikkune videodemonstratsioon!

Mänguarvustajana pean ma vahepeal tegema ebameeldivaid asju. Näiteks vaatama demoklippe ning mängima varakult demoversioone, mida ma muidu väldiksin. Sest need võivad spoilereid sisaldada ning peale nende läbimist ei pruugi täismäng hiljem enam nii uhiuus ja uhke tunduda. Plussiks on muidugi see, et sel moel saab vahepeal päris varakult selgeks, millega tegu. Igal juhul arvestan ma sellega, et te ei taha neid videoklippe vaadata. Kui siiski soovite, siis palun, IGN on oma Youtube`i leheküljele 20 minutit  Bethesda poolt kommenteeritud Skyrimi mängusessiooni üles riputanud.

 



3 kommentaari:

  1. Karl (MaxPayne 3 liker :D)12. september 2011, kell 21:19

    amm mul siuke tunne, et ma ainuke kes siin käib :D
    muidu väga lahe blogi ja võiksin ka abiks olla tegemisel jne. et kui soov siis lisa msn , karl.reispass@windowslive.com,
    ja räägime seal :D

    VastaKustuta
  2. Tore, et Elades Ekraanil blog meeldib ja tänan lahke kaastööpakkumise eest ka. Ma hetkel eelistan seda ajaveebi siiski oma jõududega, autoriveebina teha. Mis külastajate hulka puutub, siis neid tegelikult käib (umbes 60-80 per päev, vahepeal veidi vähem, vahepeal rohkem), aga kommentaare eriti tõesti ei kirjutata.

    VastaKustuta
  3. Promo Turn Over di Agen Samgong Online Stavropol krai Situs www.rusiapoker.co Melalui Bank Maybank Indonesia Kode Bank 017

    VastaKustuta

Avalda julgelt arvamust!