pühapäev, 11. september 2011

Järgmisel nädalal blogis

Olen sel nädalal külmetushaigusega võideldes läbinud kaks mängu, neist esimese, Resistance 3-e, arvustust peaks lugeda saama nädala esimestel päevadel, kui hästi läheb, siis juba esmaspäeval, Driver: San Francisco põhjalik arvustus ilmub nädala lõpuosas. Järgmiseks on plaanis üle vaadata JRPG White Knight Chronicles II (esimene oli sisust tiine, kuid paiguti ebaatraktiivne), kuigi see jääb ajapuudusel ilmselt läbimata, sest mõne mu tuttava sõnul kulub selleks sadu tunde ning suvel minu poolt vahele jäetud Infamous 2. JRPG-d on minu jaoks kahtlemata kullaaugu väärtusega, aga 60 h läbimisele on harilikult maksimum limiit, mida nendesse matta (standardjuhul mahub selle sisse parasjagu lõpubossi alistamine), olen siiski erandeid teinud, Final Fantasy X võttis minu vaba aega ca 160 ning Final Fantasy XIII ca 85 tundi. Ja muidugi minu kõigi aegade lemmik Demons Souls, mis liigub samuti teisel läbimiskorral 100 tunni piirimaile. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Avalda julgelt arvamust!