esmaspäev, 5. september 2011

Assassins Creed: Revelations ühismängu beeta mõtteid


Esiteks. See MP on täiesti erinev tavapärasest ühismängust, millega sa harjunud oled. Kes Brotherhoodi oma mänginud, teab, millest jutt. Mitte ainult erinev, aga palju keerulisema ülesehitusega ning seega raskemini mõistetav. Esimestel hetkedel keskkonda visatuna, isegi peale tutorialide läbimist, võib tekkida küsimus: mida ma nüüd täpselt tegema peangi? Võib olla on selline spetsiaalselt hiilimisele üles ehitatud ühismäng lausa ülearune. Sellest annavad märku mängurid, kes lihtsalt ei lähe tuumreeglitega kaasa, jooksevad kerget killi otsides mööda katuseid ja tänavaid ringi nagu meeletud. Mitte et nad ei tohiks, aga kontsept eeldas ju hiilimist, varjumist, ettevaatlikkust. Kuidas sa ikka ettevaatlik oled, kui see on võistlus, eks. Võidab ju see, kes skoorib enam ja kui ühed kiirustavad, siis hakkavad ka teised paratamatult kiirustama. Isegi inkognito tegutsedes saadav boonus ei tee tasa kellegi amokijooksu. Olen foorumitest lugenud, et Brotherhoodis läks asi lausa nii kaugele, et kannatamatud mängurid, nii jahtijad kui jahitavad, kogunesid katustele, kus siis rahumeeli üksteise pihta püstolitest tulistati. Developerid selliste vahejuhtumitega ilmselt ei arvestanud. 



Teiseks. Karakterite leidmine tänavatel sagivast seltskonnast on keeruline. Sulle antakse ette üks kindel mudel, mida sa jahid ja kui ta su käeulatusse jõuab, selgub, et ta liigub summas, kus on veel mitu sarnast mudelit. Keegi neist ei käitu kahtlustäratavalt, aga isegi kui sa lõpuks kahtlustatava leiad (oletame, et ta närv ei pea vastu, eeldades, et ta on su ründajana identifitseerinud, kuna oled NPC-de liikumistrajektoorilt kõrvale liikunud ning sööstab sinu poole, et sind ennetavalt uimaseks lüüa) jääb sul liiga vähe aega, et end talle hoobi andmiseks korralikult lukustada. Kui umbropsu lahmida, siis võib suuremas summas vabalt vale sihtmärgi elimineerida. Seda ei juhtu küll väga tihti, aga tuleb ette siiski. Kõik mudelid ei ole hästi eristuvad, mis on probleem omaette. Kuidas sa tead, keda otsida kui sa teda ettantud ikooni järgi isegi ära ei tunne?

Kolmandaks. Spawnimisel, tundub, ei kontrollita vastaste paiknemist. See tähendas mitmel juhul teenimatut surma, sest sa ilmud kohe küttija kõrvale. Ka heads up display ilmub liiga aeglaselt, mitmel korral õnnestus mul killpoint saada hetk enne seda kui süsteem mulle sihtmärgi määranud oli. Mõlemat probleemi on erinevates foorumites korduvalt üles tõstetud. Uuendusena on kaitses boonus nimega honorable death (+100), mis jagatakse välja siis kui sa kaotad elu, aga oled jõudnud samas ka vastase uimastada. See on stun (+200) boonusele tore täiendus ja motiveerib jälitatavat rohkem. Keda boonused peaksid eraldi huvitama, siis nende kohta on põhjalik info siin.

Neljandaks. Easy deathmatch ei jõua mulle kohale. Ehk ma peaksin seda veel mängima, aga ikkagi, milleks seda tarvis on? Häirivalt pisikesed tasemed, unikaalsed karakterid (sellest ka nimetus lihtne), HUD puudub, erioskused puuduvad. 


Mis veel juhtus? Paaril korral mäng hangus, ühel korral 10 minutit vältava sessiooni lõpuosas, olin kolmandal positsioonil ja korralikult skoorinud. Ajas turtsuma küll. Ühel korral jäi karakter õhku rippu, nii et seda nii tiimikaaslased kui vastased suure imestusega uudistama kogunesid. Vähemalt ei pidanud ma süsteemi restartima. Piisas matšist väljumisest.

Kokkuvõtteks. Need mõtted on puhtalt beetaversiooniga tekkinud uitideed, kindlasti ei tohi seda teksti võtta kui suunist mängu ostmiseks või mitte ostmiseks. Seda enam, et beeta mõte dev-ide jaoks ongi mängurite kaudu vigu leida ning elamust paremaks lihvida. Üldmulje on positiivne, mäng töötab, kellele selline mitmikmäng passima peaks on väljalaske ajal väga rahul. Õnneks saab Assassins Creed: Revelations (eelmiste osade ja teadaoleva info põhjal oletades) tugeva ja sisust ülekeeva üksikosa, nii et ühismäng ei peaks selle hankimisel tegelikult üldse nii oluline faktor olema. Kui sa selle MP-d paar tunnikest mängid, peaks tegelikult selge olema, kas see sobib sulle või mitte. Mina proovisin omal ajal Brotherhoodi täismängu oma, kiitsin üht ja teist heaks, aga see ei saanud nii armsaks nagu MAG, Killzone 3 või Red Dead Redemption. SP kampaania seevastu oli suurepärane.

1 kommentaar:

  1. Cashback Terbesar melalui Bandar Blackjack Saratov oblast Situs www.rusiapoker.us Melalui Bank Central Asia Kode Bank 015

    VastaKustuta

Avalda julgelt arvamust!