reede, 9. september 2011

Elades Ekraanil lugejate arvates on tulevikuplatvorm PC, Xbox 360 ja PS3 ei pea veel lahkuma

 
Niisiis, tulevikupolli vastused on olemas. Väga lühidalt, PC rokib, Playstation 3 ning Xbox 360 on veel head küll. Üksikud ootavad Playstation Vita ning Wii U starti ning mõned on valmis ka uute suurkonsoolide tulekuks. Mis viis mind kohe järgmise lihtsa küsitluse teemani. Nimelt, missuguseid mänguvahendeid keegi üldse omab (ilmselgelt ei tähenda DS-i hiiglaslikud müüginumbrid veel seda, et selle omanikud peamiselt PSP-d ei kasuta). Mina ise olen arvustamisel harva PC, peamiselt Playstation 3 ning Xbox 360 lainel. Mul oli umbes pool hädist aastat Wii telerikapi serval (Okami, Resident Evil Archives, Metroid Prime 3, Baroque), aga kuna ma sel perioodil ei kirjutanud ning ühtlasi eriti käega vehkida ei viitsinud, osutus selle masina hankimine lihtsalt impulssostuks ja edasi rändas ta (umbes neljakümne mängutunni järel) ühele toredale üksikemale, kelle lapsed ilmselt Wii Sports mängu kummuli mängisid. Mul oli niisiis neli mängumasinat, aga vooluvõrgus sumisesid peamiselt kaks. Milliseid mänguplatvorme sina omad? Kommentaaride osas võid välja hõigata ka selle, millised sinu mängumasinatest pidevalt kasutuses on, millised aga tolmu koguvad. 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Avalda julgelt arvamust!