laupäev, 15. oktoober 2011

Reklaamikampaaniad tapavad üllatusmomendi?


Esimest korda tekkis see mõte mul jumal teab millal, aga sel aastal on asi ikka eriti hulluks läinud. Mida ootatum mäng, seda rohkem selle kohta pasundatakse, reklaamitakse erinevaid tasemeid, riputatakse pikki gameplay lõike veebi, tõestatakse, kuidas keegi kuskil juba midagi läbis. Ja tõestus, see on ikka liikuvas pildis. Viimati lõi mul kaane pealt Uncharted 3-e beeta ajal, mille kaardid viitavad üksikmängu tegevuspaikadele ning karakterite mudelid ilmselgelt mängu kurikaeltele. Kellest ma loogiliselt võttes justkui midagi teada ei tohiks. Vaatan siis veel paari gameplay videot, üks neist lausa loo 17. chapterist, ehk siis ilmselgelt lõpuosast pärit ja mul tekkis tunne, et põhimängu sukeldumine on nüüd veidi nagu aastaid samas ujumiskohas vetteminek. Ma umbes tean, mida oodata ja kus sügavamaks läheb. Veelgi enam. Viimane Dark Soulsi hardcore reklaamklipp, mis on tegelikult äärmiselt laheda ülesehituse ning narratiiviga ("I remember the first time i died...") spoilib muuseas suurema osa mängu bossidest. Püha taevas.

Loopõhised mängud ei tohi olla ettearvatavad. Mulle ei meeldi, et nad teevad TV3-e telekava, kus filmide sisu vahepeal algusest lõpuni kompaktselt kirja pandud on. Jah, ma tean, et Uncharted 3 ei hakka kandideerima originaalseima stsenaariumi tiitlile ja lõpuosas (eeldatavasti) saavad pahad puändita pasunasse nagu ikka, aga säästke meid palun liigsetest detailidest ja mängu lõpuosast suvaliselt haaratud lõikudest. Reklaamige esimest või teist taset, palun. Kärpige spoilereid ja vihjeid.

4 kommentaari:

  1. ayam tarung Info Selengkapnya hubungi : BBM: BOLAVITA, WeChat: BOLAVITA, WA: +6281377055002, Line : cs_bolavita, Livechat : www.bolavita.cc

    VastaKustuta
  2. Cashback Terbesar dengan Agen Blackjack Tver oblast Situs www.pokerrusia.co Melalui Bank OCBC NISP Indonesia Kode Bank 029.

    VastaKustuta

Avalda julgelt arvamust!