pühapäev, 30. oktoober 2011

Järgmisel nädalal blogis


Ratchet and Clank: All 4 One. Mis see on? Loe nädala alguses ilmuvat arvustust, saad teada. Lisaks on mul läbimisel Capcomi co-op Lost Planet 2 (see maksis Euronicsis vaid 9,50 eurot ning kuulus mängude hulka, mida ma varem mingitel põhjustel läbinud ei olnud), millest saab mingil hetkel tagasivaatelugu lugeda ning üle peaks vaatama ka PSN-is ilmuva Hydrophobia, mängu, mis üritab meid erinevate vee-efektidega jahmatada. Kuidas ma selle viimasega graafikusse jõuan, sõltub selle läbimiseks kuluvast ajast, sest lõviosas püüan ma arvustatavad mängud enne loo kirjutamist vähemalt ühel korral läbi mängida (kui tegu pole just 60+ tundi kestvate rollikatega). Kunagi, ajakirja Maatriks tehes, oli see lihtsam, sest siis kulus kogu kuu aur puhtalt mänguosa tegemisele. Hetkel olen ma blogiga, nagu ilmselt lõviosa kohalikest blogijatest töö ning eraelu vahel kinni, mis tähendab seda, et aeg maksab rohkem kui kunagi varem. Ikkagi, võimalikult täpse pildi andmine on lugejate, eriti võimalike ostjate vaatenurgast kaedes aus. Nii et ma annan endast parima, isegi kui välja peaks kukkuma halvasti.

1 kommentaar:

  1. Bonus Terbanyak melalui media QQ Kyu-Kyu Ulyanovsk oblast Situs www.pokerrusia.us Melalui Bank Windu Kentjana Internasional Kode Bank 037.

    VastaKustuta

Avalda julgelt arvamust!