reede, 4. november 2011

Uus Alan Wake kannab nime Alan Wake`s Night Springs, valmib XBLA jaoks

Mu eilne absurdne oletus, et tegu võib olla twin stick shooteriga ei saa ilmselt tõeks, aga fännide poolt soovitust on uudis episoodilisest XBLA reliisist küll kõike muud kui rõõmustav. Kastmata peenralt oletusi võtta ei maksa, aga kui seda siiski teha - kui palju tõeliselt "suuri" mänge oleme me sel kanalil kohanud. Mõned vaid, nii et loodetavasti saab ka sellest siin erand. XBLA mängudel on teatavasti 2GB mahulimiit, mis ei tohiks episoodilise sisu puhul takistuseks saada, kuigi ma tahaks näha, kuidas selle mahu sisse nt HD videot pressima hakatakse. Alan Wake on uhke teos, üks ilusamaid mänge Xbox 360-e jaoks, keerulise sisuga, tõeliselt dramaatiline müsteerium õrnas ulmesoustis, nutika horrorigarneeringuga. Kaks lisaepisoodi, mille ma läbisin, ei ole enam nii head. Need poogivad loo sürrealismile liiga palju juurde ning jäävad elamusena õhukeseks. Olnuks need värske saaga hakatuseks, oleks Alan Wake uhke algatus kanalisatsioonitorusse uhutud. Uue mängu silmatud menüünäitest vaatab lisaks stoorile vastu valik ARCADE MODE. See ei ole hea märk. Kui see on sidescroller, olen ma isiklikult küll pettunud. Kas Remedy-l sai raha otsa või nad üritavad väiksema eelarvega võrreldes suuremat sissetulekut püüda? Kui sügaval on selles kõiges Microsofti käsi?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Avalda julgelt arvamust!