teisipäev, 1. november 2011

Arvamus: BF ja MW tegijad suhtuvad üksikmängu veidi hooletult

Ärge saage minust valesti aru. Nende FPS-ide üksikmängu õhkkonna- + visuaalpool = muljetavaldav ning üks võimas stseen ajab teist taga = (hoone varing x kopterid taevalael) + mürtsuv, mitte millestki hooliv orkester taustal. Nagu oleks kõige plahvatava vanaisa Jerry Bruckheimer ise konsooli ja kõlarite sisse pesa teinud. Ma taasläbin aeg-ajalt CoD4:MW Tšernobõli tasemeid ja atmosfääri objektiivsus on endiselt rabav. Tuumapommi lõhkemine neljandas, teise osa dramaatiline ning jõhker lennujaamatulistamine - FPS-ide ajaloos kahtlemata unustamatute mänguhetkede edetabelitesse aheldatud vaatemängud. Ühismängust ma ei räägigi - see on tasemel. Mis mind häirib, on pigem korraliku loolise ülesehituse puudumine selle kõige põimimisel. Milleks need lõimuvad erinevad vaatenurgad hingetute tegelaste taga? Milleks see süzheelise segaduse padrik, milles keegi orienteeruda ei suuda. Kedagi ei huvitagi, peaasi, et saaks tuld anda! Olen osaliselt nõus, FPS-i peamine eesmärk on tuld anda ja kõik muu tuleb tagantjärgi. Aga mina tahaksin ikkagi aru saada ja järsku keegi veel. Motivatsiooni mõista, seoseid tabada. Muster jääb kahjuks labürinti eksinud albiinohiireks, kellele meeldib äraarvamismänge mängida. Nende mängude sisud ei ole ju komplitseeritud. On üks osapool, on opositsioon, keegi annab kellelegi kedagi ära ja lõpuks mängitakse ainult ässadega. Kui eesriie langeb, on peamine bad guy sõelapõhjaks lastud. Aga pikantsete sündmuste vahelülid on peaaegu tabamatud. Umbes nagu Lost Planet 2-s, mida ma hetkel peatükk peatüki kaupa vägisi kugistan, nagu kurg kodujänest. Missioonid algavad eikuskilt ning lõpevad sinnasamasse. Nagu haaraks mingeid fragmente aimatavast proportsionaalsusest. Ma olen peaaegu nõus nendega, kes on antud mängude lood kokku võtnud lühidalt: blah, WMD, blah, sniper left!, blah, attack! blah, something, something, something, for freedom!

1 kommentaar:

  1. Bonus Terbanyak melalui media QQ Kyu-Kyu Ulyanovsk oblast Situs www.pokerrusia.us Melalui Bank Windu Kentjana Internasional Kode Bank 037.

    VastaKustuta

Avalda julgelt arvamust!