teisipäev, 15. mai 2012

Kuidas ma Skyrimiga vastu ****** sain!

Ega see halalõik ei peakski vaid Skyrimist pajatama (vaadake näiteks, mis toimub Diablo 3-e rindel), aga kulutatud summa võrdlustabelis oleks Skyrim kõrgeimal kohal. Ja kuidagi vastik ning valus on, sest mulle näib, et olen vastu müüri jooksnud. Jutt käib PS3-e versioonist, mis pidi, uudiste põhjal, lõpuks ometi parandatud olema, nii et see siis koju toodud saigi. Suurest kodumaisest kaubandusketist , hinnaga 65 eurot, et midagi ettekujutuse hooleks jääma ei peaks. 

Esimesel tunnil toimus intsident, kus konsool lukku hangus. Hinnaks restart ja 20 minutit mänguaega. Ikka juhtub. Uus hangumine teisel tunnil. Seejärel veel üks. Umbes 14. tunni paiku hakkas lahingute ajal kaadrisagedus kukkuma. Ma ei mõõtnud, aga kogemus ütleb, et sinna 5-6 fps kanti. Lohed kakerdasid taevas ringi nagu purjus aeroplaanid slaidishow taustal. Kõige tipuks komistasin main questi mängides lootapjast bugile, mis seisnes lühidalt selles, et üks tegelane, kes pidi minult eseme võtma, ei teinud seda. Läks lihtsalt minema ja see tähendas manuaalsalvestuse laadimist, mis oli kahe tunni kaugusel. Ma enam ei jaksanud. Andsin alla ja eemaldasin mänguketta masinast. 

Kaubandusketi poliis on selline, et nemad saadavad katkise mängu ekspertiisi. Ma ei tea, kuidas see töötab, aga ma ei usu, et nad seda läbima hakkaksid. Oletatavasti kontrollitakse, kas mäng tööle hakkab ja kui hakkab, siis on see korras. Mängurid teavad väga hästi, et nii suure sisu puhul on igal mängukorral võimalikud erinevad vead ja mul õnnestus mängida ka neli tundi järjest nii, et konsool ei hangunud. Isegi kui mäng peaks katkiseks osutuma, antakse vahetuseks vastu sama mängu koopia. Nii et see ei lahenda olukorda. Nii et tere tulemast recycling! Ehk (ja mul veidi süda valutab seda kirjutades) ei põrka mängu tulevane omanik samade vigade vastu ja on kannatlikum kui mina. Ja ehk annab Bethesda veel mõne veaparanduse välja.

Jääb üle küsida vaid seda, kuidas kõik need arvustajad, kes Skyrimi konsooliversioonid (PC-l töötab mäng väidetavalt imehästi) kümnetega pärjasid, antud ilmselgeid vigu ei kohanud? Kuidas, ah? Ajal, mil need toimida ei saanud. Mul on tunne, et vahepeal ei külva tootjadraakonid mitte tuld aga hoopis rohelisi õhukesi liistakuid, mille eest siis dragonbornid endale saia, leiba ja uue ATV hangivad.

5 kommentaari:

  1. Päris õudusega lugesin Su elamusi..

    Olen PS3 omanik, tegin Skyrimile Zavvist pre-orderi ja kaks kuud mängisin iga päev. Kartsin küll, et kohe-kohe juhtub midagi (hirmulugusid oli piisavalt). Korra-paar jooksis kokku (seda pean üsna tavaliseks kõigi mängude puhul), kuid muud häda polnudki. Ei lendavaid hobuseid ega varalahkunud questi-andjaid vms.

    Kokku sai hea moos ja minu isiklik 2011.a. parim pela. :)

    VastaKustuta
  2. Siis oled Sa vist õnnega koos :) Mul on samas vana fat 40GB mudel ja kettal oli minimaalselt vaba ruumi (ehk probleemiks seegi), pluss ilmselt eriline ebaõnn samuti, et main questi bugi otsa komistasin. Huvi pärast, palju Sul mänguaega kogunes ja kui suureks salvestusfail paisus? Veaparandused Sa ilmselt tirisid kõik alla hiljem?

    VastaKustuta
  3. Mul oli Skyrimi ajal ka 40GB paksu, 2008. aasta ost ainult selleks, et GTA IV mängida, et pärast enda jaoks muude fantastiliste mängude maailm avastada.

    Novembri lõpus, kui Skyrimiga alustasin, oli PS3 samuti ääreni mänge täis (see masendav sunniviisiline mängude maha laskmine viis mu kuu aega tagasi 320GB isendi ostmiseni, sest terve riiulitäie apetiitsuste ja ilmuvate The Walking Deadi, Max Payne 3 tõttu otsustasin, et ei saa enam midagi ohverdada).

    Päris täpselt ei mäleta, kuid detsembri alguses tuli üks patch, mis mängu käivitades installis end ise. Sorri, naiste värk, et ei oska korrektses keeles rääkida, aga ise ei tirinud midagi. :)
    Kas see patch ka midagi kasuliku mulle tegi.. dunno.

    Kontrollisin huvi pärast numbrid üle ja pean tunnistama, et olen endas pettunud. Olin täiesti kindel, et mängisin Skyrimi kauem kui Oblivioni. Aga võta näpust - Oblivion ca 190h ja Skyrimi viimane save 154h 50min ning 12MB.
    Muidugi sain mängus ka plati. Jään põnevusega ootama, mis DLC-dega otsustakase ette võtta, siis jätkan mängimist ja kaugel mul see 300 tundigi enam on.

    PS. Max Payne 3 lõpetasin pühapäeval ja sai mult 10/10.

    VastaKustuta
  4. Jah. Võib vist kindlalt öelda, et kui ligikaudu 155 tundi suuremate äpardusteta sujus, siis oledki pääsenud juba, juhtugu siis edaspidi mis juhtub. Mu enda mänguaja rekord peaks vist ikkagi Demons Souls rollikale kuuluma, kuigi lugemine on sassi läinud, üle 100 tunni igal juhul. Oblivion võib ka sinnakanti jääda. Ja Final Fantasy X ning XIII samuti.

    VastaKustuta
  5. Pasang Gratis di Dealer Ceme Angarsk Situs www.rusiapoker.com Melalui Bank Woori Indonesia Kode Bank 069

    VastaKustuta

Avalda julgelt arvamust!